Klacht: kapotte accu scootmobiel

op 13 oktober 2016 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

In mei 2015 een scootmobiel bij Practicomfort gekocht en een onderhoudscontract afgesloten. In april 2016 de monteur gehad voor controle en alles was in orde. In Juni 2016 gaat de scootmobiel vreemd doen en is ineens de accu heel snel leeg. Aangezien we eerst met vakantie zijn geweest konden we begin september bellen. Zeer onbeleefde dame aan de telefoon en meld dat de accu stuk zal zijn (goh dat is gek) Bij de controle was er nog niets aan de hand. Na lang aanhouden kon er dan toch een monteur komen (volgens haar niet nodig). De accu bleek inderdaad stuk. Dat dus na 1 jaar en nog geen 3 maanden al kapot. Normaal gesproken gaan deze accu’s 3 jaar mee. De monteur belde met kantoor of we korting konden krijgen omdat ze wel heel snel kapot zijn gegaan, maar nee hoor we moeten het volle pond betalen. Aangezien we daar het geld niet voor hebben, hebben we bedankt en nu staat de scootmobiel onbruikbaar in huis. Ons onderhoudscontract via de mail opgezegd, maar nog steeds geen mail terug ontvangen. Nogmaals een mail gestuurd maar ook daarop geen reactie. Wel een bevestigingsmail terug gekregen dat de mail is ontvangen en dat er zo snel mogelijk contact met ons wordt opgenomen. Helaas ook dat is tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd.

Wij zijn pas tevreden als Practicomfort onze scootmobiel voorziet van nieuwe accu's en deze vergoed uit de garantie want accu's mogen gewoon niet zo snel kapot gaan. Er zou wel wat coulance vanuit dit bedrijf mogen komen en zeker excuus voor het telefonisch afbekken van de telefoniste. Ze denken zeker dat alle mensen met scootmobielen imbecielen zijn en waar ze makkelijk producten aan kunnen verkopen en als er wat is dan mag je het uitzoeken. Pure geldklopperij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PractiComfort over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door O. van Stralen