Klacht: kapote bank

op 08 juli 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kinderen van 3 jr hebben voor een tweede maal schade aangebracht. aan de bank nadat ze 1 mnd eerder netjes een expert sturen en de schade oplossen. kan het een tweede maal niet omdat de eerste keer coulance is gaat dit een tweede keer niet op ? vreemd. tevens kan de tweede expert nu op afstand zien op papier dat het slijtage betreft ? tevens moet ik mijn kinderen aan een ondervraging blootleggen ect. ect. het gaat me niet zozeer om de schade maar meer hoe de Rabobank, Interpolis en Achmea met zijn klanten omgaat, waarvoor heb ik in hemelsnaam een verzekering voor ?

Gewenste Oplossing:

wanneer ban gemaakt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door BvRiet1975