Klacht: Kapot toestel geleverd. Is volgens belsimpel.nl mijn schuld

op 28 juli 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag de nieuwe galaxy s7 edge besteld. Maandag was hij er en was ik gelukkig.. Tot ik de doos open maakte en direct een barst op de achterkant ontdekte. Natuurlijk direct belsimpel gebeld met deze mededeling en na overleg met hun de ochtend erop in de verzenddoos van belsimpel netjes terug gestuurd. Nu donderdag krijg ik telefoon van belsimpel met de mededeling dat er een inslagpunt is ontdekt waardoor de garantie vervalt en dat het mijn schuld is dat de barst er gekomen is. Dat terwijl ze zien dat het pakketje om half 6 is opgehaald door mijn vrouw en ik nog geen uur later thuis kwam en direct bel simpel opgebeld heb.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een goede nieuwe galaxy s7 edge. Zo niet contract ontbinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Reactie van de melder van de klacht Svenman

9 maanden geleden - Dank je wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Svenman

8 maanden geleden - Klacht is intussen doorgezet naar rechtsbijstand

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 18 april 2017 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Svenman