Klacht: Kapot teug gekregen na reparatie

Mijn mobiel samsung s7 is door jullie 2 keer gerepareerd en de 2 e keer is hij dus met schade terugestuurd wat niet is aangegeven voor camera kapot luidspreker kapot.dit is ondekt door samsung reparatie ik heb jullie abbonement opgezegd dus kan er denk niks van maken maar schandalig dat er onderdelen gewoon ook los zaten niet normaal

Ik had tevreden geweest als h service me toestel goed had gerepareerd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:02 geantwoord

Beste mevrouw Rutten,

Als alle eerst onze welgemeende excuses voor de verlate reactie. Naar aanleiding van uw bezwaar hebben wij uw dossier opnieuw bestudeert.

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat u op 10 januari jl. een schade claim heeft ingediend in verband met schade aan het scherm. Dit was ontstaan doordat het toestel was gevallen en uw dochtertje in de telefoon had gebeten. Het toestel is door het reparatiecentrum volledig hersteld, waardoor u weer optimaal gebruik kon maken van het toestel.

Op 15 maart jl. meld u opnieuw schade aan het toestel doordat de mobiele telefoon weer was gevallen en het scherm daardoor opnieuw was gebroken. Toen zijn er net als bij de eerste reparatie een aantal onderdelen vervangen en is het toestel goed door de eindtest heen gekomen. Beide keren heeft u een nieuwe screenprotector ontvangen.

Conform de polisvoorwaarden is valschade uitgesloten op de polis. Uit coulance hebben wij beide schades volledig vergoed doordat u kon aantonen dat de screenprotector en de hoes die u bij aanschaf heeft gekregen werden gedragen. Op het moment dat een toestel na reparatie niet juist functioneert mag u te allen tijde contact met ons opnemen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat het toestel weer naar behoren werkt. Helaas hebben wij tot op heden hier geen verzoek van mogen ontvangen.

Doordat de verzekering door u zelf is beëindigd nadat u 2 reparaties bij ons heeft gemeld kunnen wij helaas niks meer in deze voor u betekenen. Feit blijft wel dat wij het erg vervelend vinden dat uw toestel niet juist is hersteld en willen daarom namens onszelf en het reparatiecentrum onze welgemeende excuses aanbieden.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service. Deze afdeling is op werkdagen tussen 08.30 uur en 18.00 uur te bereiken op telefoonnummer 010 – 206 86 86.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.

Team Customer Care
Harmony Service Center