Klacht: Kapot scherm

op 18 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vier maanden terug heb ik een Samsung Galaxy S8 gekocht. Om mijn telefoon te beschermen heb ik tevens een flip cover van Samsung zelf aangeschaft. Afgelopen week heb ik in de bioscoop mijn telefoon laten vallen waarbij het scherm is gebarsten. Zoals u weet zijn de stoelen in de bioscoop laag met een niet al te harde vloer, waardoor ik het vreemd vind dat het scherm is gebarsten (ik zat en hij viel van mijn schoot). Samsung meent immers een stevig scherm te hebben (gorilla glass) en met zo’n val zou die niet kapot moeten gaan. Verder ben ik namelijk erg zuinig met mijn telefoon geweest. Van een merk als Samsung met een redelijk duur, nieuw toestel in een flip cover case, kan men verwachten dat die zo’n relatief kleine val doorstaat, zodat ingevolge art. 7:17 BW recht op reparatie bestaat.

Ik zou graag mijn scherm kosteloos willen laten repareren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eline2018