Klacht: Kapot onderdeel

op 14 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Een tijdje geleden is tijdens het verplaatsen van mijn malm ladekast een latje overgebroken. Dit onderdeel met artikelnummer en al via de site besteld en vervolgens een ijzeren stang gekregen waar ik niets mee kan. Na 3 mails te hebben gestuurd komt de aap uit de mouw dat het onderdeel niet te bestellen is(?) erg vreemd. Het komt er dus op neer dat ik met een kapotte malm kast zit waar ik verder niets mee kan. ‘Excuses voor het ongemak’ wordt dan gezegd. En bedankt

Alsnog het onderdeel ontvangen. Desnoods haal ik het op in de IKEA winkel Heerlen. Kunnen ze het van een show model afhalen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 14:36 geantwoord

Hej Nadine,

door drukte lezen we je bericht nu. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat er een latje is gebroken van je MALM ladekast :( Helaas kunnen wij dit onderdeel vanuit hier niet naar je opsturen, maar kan de klantenservice van de IKEA vestiging dit doorgaans wel voor je nabestellen. We raden je aan bij je volgende bezoek aan de IKEA vestiging navraag te doen bij onze collega's van de klantenservice te doen. Zij kijken graag wat ze voor je kunnen doen!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Dine85