Klacht: Kapot onderdeel ontvangen

op 14 juli 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week donderdag heb ik een koppeling set besteld bij autodoc ik heb 1 week op moeten wachten nu is de onderdeeel binnen aan de doos te zien hebben ze gegooit met de doos Ik heb de doos open gemaakt. Zie ik dat 1van de klik stysteem van me koppeling gescheurd is ik heb meteen. Foto’s toe gemaild en enigste wat ik tey horen krijg is , ja ze zijn er mee bezig bel morgen maar over terug ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen want ik heb nu een auto die ik niet veder kan rijden ik ben benieuwd waar ik een schade vergoeding kan opvragen en hoe ik zo snel mogelijk weer aan me onderdeel kan komen of me geld terug want de service is super slecht nooit meer echt een afrader !!!!!!!! Niet bestellen !!!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug of materiaal opsturen met spoed / en schade vergoeding i

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ddgoudt