Klacht: Kapot onbruikbaar WC pot

op 09 september 2018 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Goedendag,

Dit is wel heel erg triest en oplichten met onbruikbaar product, en daarom mogen de dozen niet open gemaakt worden op de kijkdagen.

Wij hebben een WC pot gekocht en hebben net uit de verpakking gehaald om te monteren.

De WC pot is onbruikbaar!!!!!!!!! Het was helemaal kapot geweest en aan elkaar gelijmd. Het is kapot tot aan de bevestiging waar de pot vast gezet wordt. Tevens ontbreken alle montage onderdelen, het lijkt erop dat deze pot uit een vuil container is gehaald, verpakt en op veiling verkocht wordt om geld te maken. Ik heb voor deze meer dan €150 euro boor betaald, voor iets wat onbruikbaar is en in de vuil container hoort. Dit hadden jullie nooit op de veilig moeten aanbieden. Ik heb heel veel artikelen bij BVA gekocht. Ik voel me nu echt opgelicht door BVA .

Geld terug of omruilen voor het zelfde type pot die wel bruikbaar is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 19 september 2018 om 13:16 geantwoord

Beste mevrouw Naganathar-Snijder,

Ontzettend vervelend dat de WC pot gebroken is. Dit betreft een openbare veiling waarbij in de omschrijving staat dat het een retourgoed betreft en dat het mankement onbekend is. In de veilinginformatie en op de factuur vermelden wij altijd het volgende:
'Wanneer je de kavel in ontvangst neemt vragen wij je te tekenen voor een goede ontvangst. Daarmee geef je aan dat je de kavel juist en compleet hebt ontvangen. Controleer bij ontvangst dan ook altijd je kavel.'

Ik begrijp heel goed dat de situatie heel vervelend is. Daar de kavel op de ophaaldag niet gecontroleerd is kan ik in deze situatie helaas niet aantonen dat het gebrek al aanwezig voor u de kavel ophaalde. Om deze reden kan de kavel niet retour genomen worden.

Mijn welgemeende excuses dat ik niet meer voor u kan betekenen in deze.

Marijke – BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door DSnijder