Klacht: Kapot leentoestel in kosten gebracht!

op 27 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Een telefoon verzekering afsluiten doe je tegenwoordig gemakkelijk maar de kosten die nog om de hoek komen kijken zijn belachelijk! Na dat ik, begin oktober, mijn toestel heb laten vallen, heb ik contact opgenomen met mijn verzekeringsmaatschappij Dynafix van Vodafone en ben ik netjes geholpen aan een leentoestel Het leentoestel viel helaas van mijn bed af op de vloer en zat gelijk een barst in het beeldscherm. Na dit netjes gemeld te hebben bij dynafix was ik meerdere malen verzekerd door mijn contactpersoon dat dit toestel kosteloos zal worden teruggenomen. Maar helaas kreeg ik vandaag in mijn brievenbus opeens een rekening van 181.50 voor het defecte leentoestel. Dit verbaasde mij door de eerdere uitspraken die waren gedaan door dynafix. En dit allemaal na 5 a 6 weken gewacht te hebben op het repareren van mijn eigen toestel. Dit is niet de service of de kwaliteit dat ik en ieder andere consument zou verwachten van een verzekeringsmaatschappij!

Ik zou graag kwijt willen worden geschonden van de extra kosten voor het leentoestel (181,50 euro)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 14 februari 2014 om 16:33 geantwoord

Geachte DMansour,

Wij hebben u naar aanleiding van deze klacht van uitleg voorzien. Wij hebben helaas geen reactie van u mogen ontvangen en sluiten derhalve uw klacht. Mocht u echter toch aanvullende vragen hebben, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!

Dynafix WeCare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DMansour