Mijn Klacht:
Beste Blokker,
Ik ben erg teleurgesteld in hoe ik ben geholpen in het blokker filiaal in het winkelcentrum Woensel in Eindhoven (Filiaal 31).
Ik heb van mijn ouders een Dolce Gusto Picolo gekregen voor kerst aangezien ik die al een hele tijd graag wilde hebben.
Nu zagen mijn ouders in de laatste week van november de €50 retour actie die jullie zo mooi aanprezen in het foldertje. Mijn ouders zijn deze dus meteen gaan halen zodat ze zeker van deze actie gebruik konden maken, dit was dus op 26 november.
Op kerstavond heb ik het cadeau pas zelf gekregen en die de volgende dag meteen uitgeprobeerd, en kwam er bij de tweede kop koffie achter dat het waterreservoir lekte. Doordat het kerst was en omdat er al plannen waren konden we niet naar de Blokker toe met ons probleem dus zijn we vandaag 29 december gegaan.
In dit filiaal kregen wij te horen dat deze ter reparatie retour moest worden gestuurd en dat dit meer dan 4 weken kon duren, ze konden hem niet omruilen want het was al te laat, hadden we hem maar eerder moeten uitproberen, een kerstcadeau nota bene.
Ze kon hier niks aan doen want zo waren de regels en die moesten nageleefd worden en anders konden we het zelf regelen met Krups.
U kunt vast wel begrijpen wat voor teleurstelling dit is om dit te horen bij een kerstcadeau en hoe mijn opvatting van Blokker achteruit is gegaan.
Als wij op deze manier geholpen worden bij de Blokker dan zullen jullie ons niet meer terug zien!
Gewenste Oplossing:
Een oprechte verontschuldiging en een waardebon voor alle moeite die we nu zelf hebben moeten nemen, dit zodat we ons vertrouwen in Blokker in de toekomst kunnen voortzetten.
