Klacht: Kapot horloge

op 20 maart 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ruim twee maanden geleden een horloge besteld. Nadat deze eindelijk is aangekomen werd deze in een envelop gewoon door de brievenbus geduwd. Met als gevolg hiervan dat het het ronde plaatje aan de achterkant van de horloge er af ligt, en er is ook draaiknopje om de wijzers te verstellen afgebroken. Hierdoor is de horloge nu eigenlijk onbruikbaar geworden.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of vervanging van het product en uiteraard zonder schade, maar dan dat de horloge niet door de brievenbus wordt gegooid

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 maart 2017 om 21:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Geertje238