Klacht: kapot gaan van sonicare tandenborstels

op 10 augustus 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nu al de tweede tandenborstel sonicare binnen 2 jaar kapot de eerste deed het gewoon niet meer naar ong 1 jaar de tweede ging werken terwijl deze in de laderstond de knoppen werkten niet meer na veel geprobeer eindelijk opgelost ong twee dagen steeds de borstel aan het werken zoals in de nacht als je ligt te slapen daarna nog een week normaal gewerkt. na die week aangegaan en niet meer te stoppen tot waarschiijnlijk de batterij of accu leeg was.

Beide tandenborstels waren in het gebruik gewoon heel goed maar het is blijkbaar geen philips kwaliteit meer tegenwoordig.

Beide tandenborstels waren over de 100 euro en dan toch nog geen jaar werken

Gewenste Oplossing:

met gewoon een goede tandenborstel die het wel langer uithoudt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ariweij