Klacht: Kapot doosje Fries Roggebrood

op 24 december 2017 over Bolletje in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Regelmatig komt het voor dat de plastic doosjes waarin het Fries Roggebrood verpakt is kapot zijn. In de winkel staan kapotte doosjes in het schap en gister de boodschappen online besteld en thuis laten brengen. Van de 3 doosjes was er weer 1 kapot. Heb je dat niet in de gaten en je zet het doosje weg dan is het roggebrood beschimmeld als je het gaat gebruiken. Dit is mij ook al overkomen. In de winkel controleer ik nu de doosjes eerst maar bij een online bestelling kan dat niet. Het kan best zijn dat het doosje gevallen is, maar als de verpakking zodanig aangepast kan worden dat het niet zo breekbaar is, is dat al een hele
vooruitgang. Misschien kunt u daar eens over nadenken. Ik kan u echter wel mededelen dat wij over de smaak uitermate tevreden zijn.

Ik ben tevreden als de verpakking van het Fries roggebrood zodanig is aangepast dat deze niet meer zo kwetsbaar is en snel kapotgaan. Een doosje is handig maar niet als dit snel breekt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bolletje

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bolletje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bolletje roggebrood