Klacht: kapot artikel met 2 jaar garantie

op 12 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb een whatshome convectiekachel gekocht in oktober 2016, ik weet precies op welke dag, tijdstip ik heb afgerekend op de Gijsbrecht in Hilversum. Nu is me kachel 3 dagen geleden ermee opgehouden en ik heb hem echt nodig want in de avond is het heel koud in mijn appartement. Dus ik denk ja, ik heb de doos en alles weet precies wanneer ik hem heb gekocht misschien kan ik hem toch terugbrengen of me geld terug krijgen om een andere verwarming te kopen. De mevrouw achter de kassa kon me niet helpen helpen want van zover terug kon ze de bon niet vinden gaf ze aan. Geen idee of het waar is maar ze verwees me door naar het hoofdkantoor. Ik zit nu met een kapotte kachel die niet eens een jaar is meegegaan.

Als ik mijn 14.99 terug krijg , of een nieuwe kachel, of ten minste een cadeaubon van hetzelfde bedrag.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodriguez1992