Klacht: kapot aangekomen bestelling.

op 08 september 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb besteld een hoes (zilverkleurig) op Groupdeal en dat is na weken kapot aangekomen. Zat in een papieren zakje en een plastic plaatje is in de verdrukking gekomen. (zie foto)

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik een nieuw hoesje toegestuurd zou kunnen krijgen en als ze dit gaan vergoeden, zou ik het liefst een goudkleurige terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Reactie van de melder van de klacht jbvdwerf

3 maanden geleden - Als Croupdeal inderdaad geen antwoord geeft verklaar ik hierbij NOOIT MEER iets van zo,n bedrijf zal gaan aankopen en zelfs tegelijkertijd tegen al mijn vrienden op Facebook en dergelijken zal tippen heel voorzichtig te zijn .Maar ik zal nog een weekje afwachten. Bedankt voor deze mogenlijkheid. Johan van der Werf Vierhouten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 26 september 2017 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van der Werf,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat uw bestelling uiteindelijk kapot bij u is afgeleverd. Dit is zeker niet de bedoeling.
Echter, hebben wij van u nooit een mail mogen ontvangen over dit probleem. Wij helpen u namelijk erg graag met een gepaste oplossing.
Wanneer er nog geen oplossing is geboden, ontvangen wij van u graag een mail op info@groupdeal met het ordernummer van de bestelling en een korte toelichting van het probleem (+ de foto is erg fijn).
Hiermee kunnen wij contact opnemen met de leverancier om te kijken of het nog omgeruild kan worden, of dat u het aankoopbedrag teruggestort krijgt.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 17:49 geantwoord

Als ik t.z.t.een keer alsnog een nieuwe krijg en dan ook nog een gouden is voor mij alles opgelost.En zo dit niet kan vergeet alles dan maar, en zeker als er zo weinig vertrouwen is in klanten
M.vr.gr. J.B.van der Werf. Vierhouten

Alle klachten die gemeld zijn door jbvdwerf