Klacht: kapot aangekomen

op 07 maart 2016 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Proveiling.nl

2 jaren geleden - Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad met de klant omtrent bovenstaande klacht. Tijdens dit gesprek hebben wij mevrouw aangeraden om haar spambox e.d. na te kijken, daar wij alle 5 e-mails, dezelfde dag nog, hebben beantwoord. Tevens hebben wij geen storing gehad, waardoor wij van maandag t/m vrijdag telefonisch te bereiken zijn, tussen 10:00 - 16:00. Het kan zijn dat de klant de functie om 0900-nummers te bellen, uit heeft staan. Wij hebben mevrouw aangeraden om ons foto's te mailen van de kapot ontvangen kavel, zodat wij dit intern op kunnen nemen. De klacht is niet gegrond.

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 09 maart 2016 om 10:41 geantwoord

De klacht is niet gegrond.

Reactie van de melder van de klacht marian streefland

2 jaren geleden - pro veiling geeft een reactie die nergens op slaat en klikt op opgelost .Vervolgens word er NIETS opgelost.

Heeft op 15 februari 2018 om 13:15 geantwoord

moest maar contact opnemen met de vervoerder die wilde fotoos van de verpakking die had ik al weggegooid .dit is NOOIT opgelost.heb wel direct fotoos van de kapotte telefoon gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door marian streefland