Klacht: Kapot

op 22 september 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik koop al jarenlang mijn broeken bij de Bershka maar afgelopen twee keer ben ik zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld. Ik heb 2x 4 broeken besteld/gekocht. Van allebei de keren zijn er na 1x dragen (niet overdreven) al bij 2 de rits kapot gesprongen. Dit is echt slecht. Je kan de broeken niet dragen zonder rits in de gulp want dat zie je, maar een nieuwe rits erin zetten is duurder dan een nieuwe broek. Ik vind dit echt ernstig dat een rits na (nog geen) 1x dragen het begeeft.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of nieuwe broeken. Ik heb bij de bestelling geen pakbon gekregen, (wat ook raar is trouwens) wel heb ik van nog de afschriften en de broeken hier liggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saskiavbuul