Klacht: Kapot

Jesje84 op 12 september 2021 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, mijn dochter heeft een tijdje geleden een broek gekocht. De broek was goed.dus we hebben de bon weg gegooid maar na 1 uur dragen zat er een scheur in. Nu ben ik naar de winkel gegaan en het verhaal uitgelegd maar ze nemen hem niet terug omdat we geen bon hebben. Ik begrijp dat als de broek niet goed is dat de bon nodig is. Maar dit is een weeffout vanuit de fabriek dus vind het niet netjes dat we niet geholpen worden. Er word gelijk gezegd “we willen de bon”Er word niet naar gekeken en ook geen oplossing bedacht. Ik hoop dat er nu serieus iets mee gedaan word.
Met vriendelijke groet,
Jessica Smaal

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe broek of tegoedbon zouden wij heel blij zijn. Geld terug mag ook. Maar mijn dochter is gek op jullie kleding en koopt regelmatig bij jullie. Ik zou het heel vervelend als dat niet meer zou kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jesje84