Klacht: Kansloze acties van ze

op 25 januari 2018 over Streya in de categorie Reclame

Streya heeft 11-1 ons gebeld met wat informatie,
waar wij op hebben gezegd dat we wat meer informatie wilen hebben per post en meer over hun te weten willen komen,
Wat hun daarna doen is gewoon schijnheilig een bandje te laten afspelen met gegevens enz.
Nu afgelopen dinsdag kregen wij een factuur van ze.
Of wij even 465 willen betalen,
Gelijk gebeld , degene aan de telefoon zegt stuur even een mailtje ik kan dat zo niet annuleren maar als je een mail stuurt komt dat goed,

Mail gestuurd
Vandaag reactie
Geachte mevrouw Voogt,

U bent op 11-01-2018 een overeenkomst met ons aangegaan. Nadat u de overeenkomst aangegaan bent heeft u 7 dagen bedenktijd van ons gekregen. dit houd in dat u tot en met 18-01-2018 per aangetekende post had kunnen annuleren. Hier heeft u geen gebruik van gemaakt waardoor er nu een gesloten overeenkomst is. U dient factuur met factuurnummer: FACT-020180111 dan ook te voldoen.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Streya.nl
Dé specialist in maatwerk offerte aanvragen!!
Streya Nederland BV
p: 085-064 55 55
a: De Veken 30
1716 KE Opmeer
w: www.streya.nl e: info@streya.nl

Dit e-mailbericht en eventuele bijlage(n) zijn uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en zijn strikt vertrouwelijk. Indien dit e-mailbericht niet voor u bestemd is, verzoeken wij u dit bericht en eventuele bijlage(n) daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te wissen en te vernietigen. Streya Nederland BV is niet aansprakelijk voor virussen in dit e-mailbericht en/of enige bijlage of voor schade ontstaan door het onjuist zijn, onvolledig zijn en/of niet-tijdig ontvangen van de inhoud van dit bericht.
> Op 24-1-2018 21:45:47, marcella schreef:
> Goedenavond,
> Naar aanleiding van het telefoon gesprek van vanmiddag, over een ongeaccepteerde factuur wat wij hebben ontvangen.
> Factuur : FACT -020180111
> Klantnr: 4412569
> Er is een mis communicatie geweest met het gesprek,
> Ik ben gebeld door jullie en jullie zouden een voorbeeld sturen met dingen hoe jullie te werk gaan etc,
> Daarvan heb ik niks ontvangen en zijn wel mijn gegevens bij jullie terecht gekomen en heb ik nou een factuur ontvangen.
> Wij gaan hier niet mee akkoord en via een mail zou dit geannuleerd worden.
> Alvast Bedankt
> Met vriendelijke Groet,
> Marcella Voogt

Dit is gewoon kansloze werkwijze en wij gaan dat niet betalen!!
Kom maar met een bewijs etc.
Wij hebben jullie niet nodig heb al voor een jaar werk !

Factuur geannuleerd word !

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Streya in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Streya een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Streya

Heeft op 14 februari 2018 om 10:03 geantwoord

Geachte,

U geeft aan niet te weten een overeenkomst gesloten te hebben terwijl er duidelijk aan u medegedeeld is dat de opdracht gecontroleerd en bevestig word en dat wij het gesprek opnemen om fouten en misverstanden te voorkomen.

Op uw verzoek sturen wij u de voice-log toe waarin de overeenkomst gesloten is.

Ook hebben wij u een sms en mail gestuurd binnen 24 uur na het sluiten van de overeenkomst zodat u optimaal gebruik kon maken van uw annuleringsperiode en dat u dit niet zou vergeten. Toch heeft u hier geen gebruik van gemaakt. Wij betreuren het feit dat u ons verantwoordelijk wilt houden terwijl deze verantwoording geheel bij u ligt.

Graag komen wij hierover met u in contact. Zou u ons kunnen bellen op 085-0645555 en vragen naar Eric?

Alle klachten die gemeld zijn door Brick Teckniek