Klacht: Kanjer Kerstbonus

op 27 december 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ook wij hebben brief ontvangen i.v.m. de Kanjer Kerstbonus. Om te activeren ga naar “postcodekanjer.nl” volgens de brief.

Dit gedaan, kom vervolgens op een scherm om loten te bestellen. Hierop 1 lot besteld en betaald, verschijnt vervolgens een scherm dat we helaas geen bedrag hadden “gewonnen” terwijl er wel een gegarandeerd bedrag was van € 15,00. Ik kreeg nergens de mogelijkheid om onze Kanjercode te activeren!

Hierover gebeld en krijg vervolgens te horen: u heeft waarschijnlijk een verkeerde site gebruikt en derhalve een “normaal” lot gekocht. Hierbij speelt u 1 maand gratis mee, dus dit komt bijna overeen met het bedrag van € 15,00. We kunnen niet nakijken waar het fout is gegaan , helaas.

Ben toch wel nieuwsgiering wat er op de unieke Kanjercode voor bedrag had gestaan. Tot sneu als er leuke prijs op had gestaan. Waarschijnlijk is het toch het minimale bedrag van € 15,00. Ik heb nog nooit gehoord dat er een hoger bedrag is "gewonnen".

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Efr