Klacht: Kan waardebon niet downloaden.

op 06 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik heb de ticketveiling app op mijn samsung edge 7. en ik kan iedere keer niet mijn waardebon downloaden. de telefoon geeft aan “bestand kan niet geopend worden” en in die mails die ik krijg staat alleen een invioce.pdf.

als ik mijn tickets kan bemachtigen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 13:24 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik neem aan dat u bedoeld VakantieVeilingen.

Vervelend dat u de waardebonnen / e-tickets niet kunt downloaden op uw telefoon. Wij raden u aan om de app Adobe reader te downloaden in de playstore, vaak staat de app niet standaard in uw telefoon. De waardebonnen / e-tickets worden namelijk geopend in een pdf - bestand.

Mocht het niet lukken, dan kunt u contact opnemen via onze klantenservice en helpen wij u graag verder.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Nixtlevel