Klacht: Kan Streamium Music Station WAS7500 product niet registreren en heb dus geen internetradio

op 24 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 14 dagen heb ik geen internetradio meer. Op advies van een medewerker van de klantenservice van Philips heb ik het product verwijderd op de site “My Philips”. Ik kreeg het advies om het product opnieuw te registreren. Helaas is na het na verwijderen registratie niet meer mogelijk. Er komt een melding “helaas is het niet mogelijk om het product via deze site te registreren”. Ik kan dus geen account meer aanmaken wat nodig is om gebruik te maken van internetradio.
Na veelvuldig contact met de klantenservice ben ik nog steeds niet verder gekomen dan “we zijn er mee bezig”. Er kan geen indicatie gegeven worden hoelang dit nog gaat duren.Wat een slechte service van zo’n groot bedrijf!

Gewenste Oplossing:

probleem oplossen en niet aan het lijntje gehouden worden met \\\"we zijn er mee bezig\\\"

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 09 juni 2014 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdriel