Klacht: Kan rekening niet sluiten en krijg mijn geld niet terug!

op 08 oktober 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik wilde laatst kleding kopen op een site, maar de site gebruikt alleen PayPal. Ik wist nog dat ik een PayPal rekening had. Maar ik wist niet dat je meerderjarig moest zijn. Ik ben zelf minderjarig en ik wist dit dus niet. Dus ik had van mijn ING Jongerenrekening 150 euro overgemaakt naar paypal. Dus er zou precies 150 euro op mijn paypal moeten staan. Maar het geld staat niet op mijn paypal én niet op mij ing rekening. Het zweeft nu ergens in de lucht als het ware. Ik heb toen contact opgenomen met paypal en ze zeiden dat ze mijn rekening gingen sluiten en dat ik mijn geld zsm op mijn ing rekening zou krijgen. Als ik nu naar het Actiecentrum ga dan staat er dat ik geen gebruik meer kan maken van PayPal en dat ik ook geen geld meer kan ontvangen, pas na 180 dagen. Maar mijn 150 euro is nooit bij paypal geweest.

Wat ik wil is dat mijn PayPal rekening wordt gesloten en dat ik mijn 150 euro zsm krijg op mijn ing rekening.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TitusEswa