Klacht: Kan niks overmaken :S

op 06 april 2013 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde iets bestellen op internet maar hij geeft een fout aan bij het overmaken, kan dus lekker niks bestellen. Fijn!! ­čÖé

Gewenste Oplossing:

Als hij het gewoon weer doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 april 2013 om 17:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wijmans,

Vervelend dat je niet kon inloggen op Mijn ING. Door de verhoogde veiligheidsmaatregelen die ING neemt naar aanleiding van de recente DDOS-aanvallen kunnen Internetbankieren, de Mobiele app en iDeal soms beperkt beschikbaar zijn. ING adviseert klanten het dan op een later moment nog eens te proberen. Excuses voor het ongemak.

Voor meer informatie over wat een DDoS-aanval is verwijs ik je graag naar de volgende pagina: http://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/informatie-over-ddos-aanvallen/index.aspx?bid=0035_Service_HPP_Mass_inte_ddos_informatie_Advies

Ik ga er vanuit dat ik je hiermee voldoende hebt geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Webcare team
www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wijmans