Klacht: kan niks meer betellen via afterpay

op 19 juni 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo

ik heb een klacht kan niet meer via afterpay betalingen doen wel heel raar en ik heb altijd netjes betaald of wat dan ook binnen de 2 weken er zijn meer klachten las ik op internet dus mijn vraag is kan dit probleem opgelost worden en zo snel als het kan
mijn gegevens

r.poorterman
frits drijverstraat 25
7416cd
deventer

Gewenste Oplossing:

als het is opgelost heb altijd netjes betaald raar gedoe weer heb ik weer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 20 juni 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Renaldo Poorterman,

Je hebt recent een bestelling willen plaatsen bij Bart Smit, waarbij je hebt gekozen voor de achteraf betaalservice van AfterPay. Bedankt!

Bij je keuze voor AfterPay als betaalmiddel voeren wij een gegevenscontrole uit om je bestedingslimiet te kunnen bepalen. Voor zowel je eigen veiligheid als ons risico willen we voorkomen dat je een onverantwoorde betalingsverplichting krijgt.

Op dit moment blijkt uit de gegevenscontrole dat het verstandiger is om een andere betaalmethode te kiezen dan AfterPay.
In verband met de wet op de privacy kunnen wij geen nadere toelichting geven.

Natuurlijk kun je nog wel online bestellen, maar kies voor de betaling dan een andere optie, zoals iDEAL.

Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door renaldo33