Klacht: Kan niet opwaarderen en krijg geen reactie op contact via website

op 19 maart 2020 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn mobiele nummer kreeg een SMS dat ik verplicht moet opwaarderen anders word ik afgesloten dus ik heb 10 euro beltegoed gekocht en wilde 1244 bellen met mijn lyca nummer. Dit werkte ineens niet meer en toen heb ik via het contact formulier op de lycamobile website ongeveer 10 dagen geleden gevraagd of ze dat na konden kijken voor mijn mobiele nummer maar daar heb ik helemaal geen reactie op gehad.
Nu kreeg ik daarnet weer een SMS dat lyca mij vandaag gaat afsluiten op mijn mobiele nummer als ik geen top-up doe en het lukt nog steeds niet om 1244 te bellen en een top-up te doen. Heb nu weer contact gezocht via de lycamobile website en wacht weer af of ze mij gaan opbellen of niet

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ze ervoor zorgen dat ik 1244 kan bellen op mijn mobiele nummer en een top-up kan doen voor dat mobiele nummer zodat ik niet afgesloten wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhnbehrens