Klacht: kan niet opslaan

op 17 april 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ben online een fotoboek aan het maken en wil deze opslaan en hij geeft aan

“Helaas het opslaan van je fotoboek is mislukt”

telefonisch krijg ik te horen dat ik pech heb helaas. Moet ik maar een andere explorer proberen. Helaas geen oplossing. Hele fotoboek kwijt.

Bij mij is dit helaas niet de eerste keer. Maak meerdere fotoboeken per jaar en offline ben ik deze ook al 2 keer kwijtgeraakt door een foutmelding halverwege.
Nu online en gebeurt dit.

als ik het fotoboek kan opslaan zodat ik niets kwijt ben

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 10 mei 2016 om 11:01 geantwoord

Beste mevrouw Papelard,

Wat vervelend dat u uw fotoboek niet op kunt slaan. Wij hebben u in diverse e-mails aangegeven om een andere browser te gebruiken, u heeft aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. Dit is uiteraard geheel aan u.

Het probleem met betrekking tot het opslaan van uw fotoboek zal op deze manier helaas blijven bestaan.

In de offline versie van ons programma zou u uw fotoboek te allen tijde terug moeten kunnen vinden. Mocht u een foutmelding krijgen willen wij u vragen hier een schermafbeelding van te maken zodat wij dit verder voor u kunnen onderzoeken.

Wij hebben u op 02 Mei 2016 een e-mail gestuurd waar wij helaas nog geen reactie op hebben mogen ontvangen.

Mocht u verder nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Excuses voor het ongemak.

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tagteres