Klacht: Kan niet meer sporten

Anne Vissers op 29 oktober 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik betaal voor onbeperkt sporten. Maar sinds de afschaling van de capaciteit van de clubs is alles de hele tijd vol in alle vestigingen. Hierdoor leveren jullie niet meer de service waar ik wel volle bak voor betaal. Vind het daarom heel krom dat er nog wel volle bak nieuwe leden geworven worden, jullie kunnen de bestaande leden nieteens het beloofde aanbod bieden.

Goedkoper abonnement of wanneer ik weer 5x per week kan sporten

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 30 oktober 2020 om 08:40 geantwoord

Anne Vissers

Heeft op 02 november 2020 om 09:30 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik begrijp dat er vanwege corona maatregelen genomen moeten worden. Maar feit blijft dat ik betaal voor onbeperkt sporten en nu niet onbeperkt kan sporten. Jullie leveren dus niet de service waar ik wel voor betaal. En tijdig reserveren doe ik al, dat veranderd niks aan t feit dat er gewoon nergens in de regio plek is. Ik ben van mening dat de abonnementskosten omlaag moeten zo lang als het onmogelijk is om onbeperkt te sporten.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Vissers