Klacht: Kan niet meer bellen en sms’en vanuit het buitenland met Tele2 mobiel prepay

op 13 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds oktober 2010 kan ik met mijn mobiele prepay telefoon niet meer sms’en vanuit het buitenland en sinds november 2011 zelfws ook nieet meer bellen vanuit het buitenland.
Overigens kan ik wel sms’jes ontvangen en gebeld worden.
Deze klacht heb ik al 2 keer eerder op deze site gezet,maar de klacht krijgt na enkele dagen doodgewoon de status “opgelost”,terwijl er totaal geen sprake is van een oplossing of zelfs een poging daartoe.Ook van klacht.nl gaat geen enkel initiatief uit om tot een oplossing te komen.Van Tele2 uit worden alleen maar uitvluchten gezocht en loze beloften gedaan,niet alleen door de klantenservice,maar ook door Daniëlle en zelfs het Management (middels management chat).De laatste belofte was dat er binnen 3 uur contact met mij zou worden opgenomen,nou ik zit nog te wachten (dat was dus op 02.05.12 na een chatsessie met Mirjam.Alleen vertragings-en ontmoedigingstactiek van Tele2,die kennelijk in de meeste gevallen werkt,maar dus geen oplossing biedt,dus ook geen tevreden Tele2 klanten.

Dat er iemand van het management daadwerkelijk de daad bij het woord voegt en contact met mij opneemt om dit probleem voorgoed de wereld uit te helpen (dus dat ik weer normaal kan sms'en en bellen vanuit het buitenland,hetgeen voor oktober 2010 ok het geval was)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:25 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er problemen zijn met bellen in het buitenland. Het is helaas niet mogelijk om achteraf in Nederland na te gaan welke problemen er in het buitenland zijn geweest met prepaid bellen. Wanneer er problemen zijn in het buitenland is het raadzaam om op dat moment contact op te nemen met de klantenservice zodat een onderzoek gestart kan worden, onze excuses dat hier onduidelijkheid over ontstaan is. Indien er bij het volgende bezoek in het buitenland opnieuw problemen ontstaan kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Naast telefonisch contact is het mogelijk om de Virtuele Assistent te raadplegen en om via de Virtuele Assistent een e-mail te sturen of live te chatten met een 'echte' medewerker.

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas van Wingerden