Klacht: kan niet inloggen op de app

Marie Mertens op 12 oktober 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me vrijdag geregistreerd en kan me nu 3 dagen na registreren niet inloggen omdat ik zogezegd geen account zou hebben. ik ben er echter al op geweest, maar deze situatie is zeer vervelend aangezien ik niet in de Basic fit binnen mag zonder reservatie.

Gewenste Oplossing:

ik zou het fijn vinden als ik gewoon op de app zou kunnen inloggen zonder problemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 13 oktober 2020 om 07:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marie Mertens