Klacht: Kan niet inloggen en word niet geholpen.

op 03 oktober 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een leerling en ik wilde graag inloggen op Mijn VanDijk om aan te geven dat er een cd mist. Om een of andere reden lukt dat inloggen niet. Ik heb al meerdere keren een nieuw wachtwoord gevraagd via ‘wachtwoord vergeten?’ en ik heb zelfs de klantenservice meerdere malen gemaild. Ik krijg elke keer hetzelfde antwoord dat ze een reset-mail gestuurd hebben, maar die zie ik niet in mijn Postvak IN, en ook niet in mijn spam. De klantenservice is naar mijn gevoel niet bepaald bezig met het oplossen van dit probleem, en het is zeer vervelend. Ik ben hier al bijna een maand mee bezig.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gewoon weerkan inloggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annada Shania,

Wij vinden het vervelend dat je niet kunt inloggen!

Omdat wij je uitleg moeten geven met daarin je persoonsgegevens hebben wij je een e-mail gestuurd, hierin geven wij uitleg over het inloggen. Daarbij kun je ook het artikel aan ons doorgeven waarvan de CD mist, wij gaan dit dan gelijk voor je oplossen!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door xshaniaaaa