Klacht: Kan niet inloggen

op 06 juni 2021 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb onlangs een digitaal abonnement afgesloten
Klant nummer 2193240. Ik had al een password aangemaakt via de link die ik heb ontvangen via email. Maar helaas werkte het niet bij inloggen.
Ik heb klantenservice via de site gecontacteerd zonder enige reactie- ik heb gebeld en de laatste keer 20 minuten gewacht.
Mijn iCloud e-mail zou niet goed werken met de Telegraaf app. De dame heeft een nieuw e-mail adres ingesteld mijn Gmail. Ik zou een e-mail ontvangen. De e-mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb meerdere keren geprobeerd een wachtwoord vergeten aanvraag te doen en beide e-mails herkent de site van De Telegraaf niet. Intussen is natuurlijk al geïncasseerd. Ik heb weer klantenservice via e-mail gecontacteerd en weer geen enkele reactie.
Ik heb via mijn bank om terugboeking gevraagd.

Indien ik gewoon kan inloggen en bij problemen niet 20 minuten Sam de lijn moet wachten of een reactie op mijn e-mail krijg als ik klantenservice contacteer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Telegraaf

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aboss