Klacht: kan niet inloggen

op 18 maart 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben mijn inlog gegevens voor Mijn vanDijk vergeten. toen klikte ik dus op gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. heb ik mijn mail ingevuld maar ik ontvang de mail voor het herstellen van de inloggegevens niet nu kan ik mijn boeken dus niet bestellen!!!!!

Gewenste Oplossing:

als ik de mail heb ontvangen en dus kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 maart 2017 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Samantha,

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen!

Met het e-mailadres 'samanthavd2002@gmail.com' kun jij je inlognaam opvragen, in deze e-mail staat ook een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox terecht komt, controleer deze inbox daarom ook goed.

Wanneer je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt kun je weer inloggen op onze website en een nieuwe bestelling plaatsen.

Lukt dit niet? Dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door samantha2002