Klacht: Kan kadobonnen nergens meer inleveren t.w.v. 75 euro

op 14 januari 2014 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Ik vind het niet normaal dat wij als klant de dupe zijn van een faillisement van Ochelle en Henk van de Doelen. Ik heb nog kadobonnen liggen met een waarde van ruim 75 euro. En nou is het niks meer waard dat kan toch niet?
Ik zou toch graag zien dat de DA dit oplost inplaats van het door te schuiven naar de curator waar je waarschijnlijk toch helemaal niks van terug gaat zien.

Het weer geldig maken van de kadobonnen in DA winkels.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

Heeft op 15 januari 2014 om 11:36 geantwoord

Kan ik niks mee, zie mijn geld nooit meer terug dat is wel duidelijk. Want de DA heeft er schijnbaar niks mee te maken.
Ik ga voortaan boodschappen doen bij Etos of kruidvat.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 15 januari 2014 om 12:18 geantwoord

Indien het geen DA Cadeaubonnen betreft, kunnen wij deze klacht helaas niet oplossen. Op 15-1 de consument een mail gestuurd met meer informatie en een doorverwijzing.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DA Drogisterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisette1990