Klacht: Kan geen klacht indienen

Willem lans 57 op 17 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb op dit moment geen TV. De tv box is al voor de 2de keer opgestuurd. Maar nog geen TV.
Je wordt als een klein kind behandeld. Om een nieuw tvbox te krijgen moet je het zelf afhalen bij de Jumbo.
Maar nu heb ik al 2 x gebeld.de eerst keer werd de nadat ik een service medewerker aan de lijn kreeg de verbinding plotseling verbroken. De 2de keer heb ik eindelijk kunnen vertellen dat alle ellende is gekomen nadat ik glasvezel heb gekregen. Uit eindelijk is het gelukt om een nieuwe modem te krijgen. Maar wanneer? U wordt gebeld en dat kan morgen zijn . Dus nu al3 dagen geen TV. En gezien dat het nu al woensdag avond is kan het best zo zijn dat ik na het weekend de modem in huis hebt.
Gevraagd om iemand anders te spreken, dat kon niet en een klacht indienen zou niet helpen.
De klantenservice gebeld. Wilde me weer doorsturen naar 0402 nummer. Ja daar wilde ze mijn klacht niet behandelen..nou dan ja … Prettige dag. Ik bel nu wel boos geworden maar daar worden ze bij de klantenservice van KPN helemaal niet warm of koud van.
Wat een waardeloos bedrijf is KPN. Geworden zeg.
En nu nog geen TV. geen klacht kunnen indienen.
Zo wordt je wel verplicht naar een andere provider te gaan

Als ik TV hebt. Mijn Modem is geïnstalleerd en dat al mijn gemaakte kosten zijn vergoed.
Het liefywil ik dat de managers van KPN doen waar voor ze zijn aangenomen. Werken aan een betere klantenservice en producten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem lans 57