Klacht: Kan geen bestelling plaatsen

op 07 juli 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Sinds eergister kon ik geen bestelling plaatsen, ik heb al over de 1000 euro besteld bij afterpay, ik heb contact opgenomen, omdat ik meerdere email adressen zou hebben gebruikt kan ik opeens geen bestelling plaatsen, wat maakt het uberhout uit welke gegevens ik gebruik als altijd alles netje,s optijd word betaald, hetzelfde voor mijn vriendin die via haar naam wel eens een bestelling heeft geplaatst ze is verhuisd en kan opeens geen bestelling plaatsen!!!? zo gaat afterpay dus met hun klanten om als je altijd netje,s betaald zeuren over een email adres, of gegevens die anders zijn. Als mensen dus verhuizen en een ander adres opgeven, dan kunnen ze niks bestellen omdat de adres gegevens anders zijn, dit klopt toch niet !!

dat ze niet zo moeilijk doen, om een email adre,s of andere straat die word opgegeven, als alles gewoon netje,s optijd word betaald

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

10 maanden geleden - Geachte heer Beerendonk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben zojuist geprobeerd contact met u op te nemen, maar kregen helaas geen telefonisch contact. Wij hebben daarom een mail naar u verstuurd. Wij hopen u met ons verstuurde antwoord voldoende van dienst geweest te zijn. Vriendelijke groet, Dieuwke

Alle klachten die gemeld zijn door zotje013