Klacht: Kan geen audio importeren in Magix Music Maker Premium

op 20 mei 2016 over Magix in de categorie Software

Ik heb onlangs in Mei Magix Music Maker Premium gekocht. Na installatie van de software geeft het programma telkens aan dat een .MP3 bestandformaat niet door MAGIX music maker kan worden gelezen.

Er staat controleer of het betroffen station niet vol is of beveiligd tegen schrijven.

Ik heb mijn computer opnieuw geïnstalleerd (echt een hele karwei geweest) vooral met de vele software, om er achter te komen dat de programma weer hetzelfde bericht geeft.

Gezien wat op het internet staat ben ik niet de enige met het probleem.

Mijn computer setup:
– twee SSD in raid 0
– drie 2TB hardeschijven
– 8 GB Ram
– Quad Core processor
– OS: Windows 10

Wat ik opvallend vind is dat als ik Ableton Live gebruik (gratis gekregen bij mijn Roland Quad-Capture geluidskaart werkt alles wel prima, echter ben ik geen voorstander van Ableton.

En het bovenstaande geldt ook voor Cubase het werkt dus wel alleen bij Magix niet.

Extra acties genomen: Gekeken onder eigenschappen welke permissies ik heb, ik heb een admin account dus Full Control.

Meerdere andere bestanden met verschillende bestandsformaten proberen te importeren.

In windows 10 de UAC uitgeschakeld zonder resultaat.

Gekeken naar schrijfruimte die is er in overvloed.

De software vanuit de CD geïnstalleerd i.p.v. de online software, zelfde resultaat.

Ik ben pas tevreden als de software werkt waar het voor gemaakt is. Dit houdt in dat ik in staat ben de functionaliteiten kan gebruiken zoals aangegeven op de website o.a. importeren van .wav en .mp3 files.

Of anderzijds de licentie en software cd retour stuur en mijn geld vergoed krijg zodat ik opzoek kan naar software dat wel werkt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Magix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dryugo