Klacht: Kan geen account aan maken om mijn Basic Fit abonnement te activeren.

op 19 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte,

Ik heb mij gisteren ingeschreven bij Basic Fit met een regulier abbonnement, helaas is het zo dat ik de betaling niet kon voldoen omdat ik tijdens de laatste stap direct door werd verwezen naar de ING, terwijl ik een Rabobank pas heb. Dus ik klik op vorige pagina binnen mijn browser en werd doorverwezen naar het hoofdscherm van basic-fit.com.

Toen ik het process nogmaals doorliep stond er dat mijn e-mailadres al was gekoppeld aan een account, dus ik wachtte af met een bevestigingsmail, en later op de middag kreeg ik een e-mail dat ik nog een openstaande betaling had staan, wat klopt. Alleen toen ik de betaling wou voldoen door op de button te klikken binnen de mail werd ik doorverwezen naar de betalingspagina en kreeg ik dit te zien: https://media.zxcs.nl/images/2021/05/19/c7fa417637ad7a6eb7ba816e3d705e9b.png

Vanmiddag ben ik naar de basic fit zelf gegaan alleen kreeg de medewerker daar het ook niet voor elkaar, en hij verwees mij door naar deze pagina.

Mijn account activeren (ik heb al een basic fit pas gekregen van de medewerker), zodat ik deze ook daadwerkelijk kan gebruiken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 mei 2021 om 08:25 geantwoord

Heeft op 20 mei 2021 om 17:55 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor de super snelle reactie, het probleem is bijna opgelost!
Ik ben in kunnen loggen op beide de website en app, alleen heb ik nog steeds niet de betaling kunnen voldoen, als ik op mijn klantenpaneel kijk op https://my.basic-fit.com/overview en naar \"Betalingen\" ga dan krijg ik deze melding te zien: https://media.zxcs.nl/images/2021/05/20/c0066f79e695667b63582446b261a527.png

Helaas lukt het nog steeds niet via de betaallink die ik gisteren op de mail heb gekregen van jullie, als ik het via die button probeer word ik netjes doorverwezen naar de betalingspagina alleen kan ik de betaling nog steeds niet voldoen aangezien er aan wordt gegeven dat er geen openstaande betalingen zijn, zie: https://media.zxcs.nl/images/2021/05/20/6511e373a1953e3759c4e00ef9ba5f86.png

Er is in de tussentijd ook niets van mijn rekening afgeschreven dus ik vroeg mij af hoe nu verder!

PS: hoe zit het met de gratis sporttas die ik krijg tijdens het afsluiten van het abbonnement?

Alvast bedankt en ik hoor graag!

David Homan

Alle klachten die gemeld zijn door DavidHoman1999