Klacht: kan de meterstand niet doorgeven

op 06 september 2018 over Vitens in de categorie Waterschappen

Ik krijg email van Vitens om mijn meterstand door te geven. Als ik op de button klik komt er een webpagina waarin mijn gegevens al staan ingevuld. Het registratienummer klopt, de postcode klopt en ook het huisnummer klopt. Desondanks staat er toch onder de pagina De ingevoerde gegevens zijn onjuist. Controleer uw gegevens en probeer het nogmaals. Ik heb van alles geprobeerd zoals zelf opnieuw de gegevens in te vullen. Maar niets werkte. Ik heb toen een chat gestart en op die wijze de meterstand doorgegeven. De persoon aan de andere kant gaf aan dat hij ook problemen had om mijn gegevens in te voeren. Op mijn vraag of het nu dan toch geregeld was kreeg ik als antwoord dat ik verder niets hoefde te doen. Hij vroeg of ik nog meer vragen had en ik zei: waarom werkt de website niet goed als ik mijn meterstand wil doorgeven. Dat wist hij niet en hij hoorde vaker deze klacht. Any way ik dacht er mee klaar te zijn tot ik nu opnieuw een mail ontving om mijn meterstand door te sturen.

Wanneer ik mijn meterstand kan doorgeven en de website het doet zoals het hoort.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario de Deugd