Klacht: kan bestelling niet volgen

op 12 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste miniinthebox,
ik heb 6 dagen geleden op dinsdag 6 juni een bestelling gedaan.
maar helaas kan ik deze niet volgen, kan hier iets aan gedaan worden?

Gewenste Oplossing:

als ik het pakketje kan volgen en het zo snel mogelijk ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 juli 2016 om 23:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bijl

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Zane zx