Klacht: Kan bankrekening niet koppelen, bij openen tickets en formele klacht geen enkele response klantenservice

op 28 april 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag mijn bankrekening op nieuw aan mijn paypal account koppelen.

Hiervoor heb ik al eens een kopie bankafschrift en kopie paspoort voorzien.

Echter nu kan ik mijn bankrekening weer niet koppelen aan mijn paypal rekening.

Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt.

Na een maand heb ik hier geen response op gehad. MUZ van een geautomatiseerde email waarop ik moest reageren indien deze mijn vraag niet beantwoorde. Dat heb ik gedaan. Geen response.

Na een maand dus een officiele klacht ingediend.

Ook hierop gewoon geen enkele reactie.

Inmiddels 2 maanden verder vanaf de eerste melding en nog steeds nul reactie van Paypal.

Wat een 100% schofterige behandeling van je klanten. Ik schaam me bijna dat ik tot dezelfde beroepsgroep behoor (customer support) als de mensen die mijn verzoeken, overigens zelfs tweetalig ingezonden (Engels en Nederlands), in behandeling hebben.

Gewenste Oplossing:

Mijn bankrekening weer aan mij paypal rekening gekoppelt is.

Mij excuses zijn aangeboden voor deze behandeling.

Mocht paypal prijs stellen op de ticketnummer van melding en klacht dan kunnen ze contact op nemen met het bij hen bekende gmail email adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eltaninsroses@gmail.com