Klacht: Kamperen word kramperen

op 07 september 2018 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Dit jaar is europarcs nieuwe eigenaar geworden van het parc Zuiderzee wij hadden een seizoensplek voor 2018 als wij voor 1-4-2018 zouden boeken voor 2019 zouden we 10%korting krijgen voor 2019 nu krijgen we een nieuwsbrief dat er per 1-1-2019 een verhoging is van 100 euro ook wordt water en stroom appart berekend terwijl dit afgelopen jaren bij de prijs in zat ook worden er kosten betekend voor parkeerservice mag en kan dit zo maar wij hebben een aanbetaling gedaan van 140 euro voor volgend jaar maar ik wil geen gebruik maken van de plaats volgend seizoen omdat afgelopen seizoen alle bouwwerkzaamheden achter onze plaats hebben plaats gevonden 6 dagen per week waar wij als kampeerder zogenaamd geen overlast van ondervinden tijdens het seizoen er klopt helemaal niets van. Afgelopen jaar hebben er veel mensen op het laatste moment te horen gekregen dat ze op een andere plaats moesten staan ivm verbouwing en nu geven ze aan dat er 3 velden volgend jaar ook verdwijnen

Ik wil mijn aanbetaling terug

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jose73