Klachten over Kamernet

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Kamernet zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Kamernet in de categorie Makelaars

24 klachten gemeld
3.3 /10
3 stemmen

Tijdslijn

Premium/geen premium

Klacht van Jochem Maat op 22 januari 2022 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik heb al een poos kamernet premium. Sinds een aantal weken, kan ik geen berichten meer sturen. Ik kan wel het berichtje intypen, maar als ik hem wil versturen, krijg ik de melding dat ik geen premium meer heb. Als... Lees meer

Betalen terwijl afgezegd

Klacht van Lotte Kraaijeveld op 02 november 2021 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik had mijn account afgezegd maar er werd alsnog geld afgeschreven van mijn bank ik wil het liefste mijn geld terug aangezien ik heb onzin vind dat ik moet betalen terwijl ik het heb opgezegd Lees meer

kan niet opzeggen

Klacht van vluchteling op 26 oktober 2021 over Kamernet in de categorie Makelaars

Waarom kan ik niet inloggen om mijn abonnement op te zeggen? Ze herkennen het mailadres en wachtwoord niet, maar kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen. Maar ze kunnen zeker wel weer de kosten incasseren. Schandalig Lees meer

Maand abonnement minderjarige

Klacht van Jasmijnnicolai op 21 oktober 2021 over Kamernet in de categorie Makelaars

Kamernet is slecht bereikbaar mijn minderjarige dochter dacht een maandabonnement af te sluiten. Moet nu voor 3 maanden betalen. Wij hebben het geld van 2 maanden terug gestort. Contact proberen te krijgen met kamernet tot op heden niet gelukt. Zo... Lees meer

premium account opgezegd

Klacht van Elke v. op 04 oktober 2021 over Kamernet in de categorie Makelaars

beste, ik heb hierbij vorige maand al mijn account op gezegd toen is het toch afgeschreven. heb ik het terug geboekt. maar kreeg uiteindelijk een mail dat ik dit echt moest betalen. netjes betaald. hierbij was het premium account opgezegd.... Lees meer