Klacht: Wijzigingen niet verwerkt bij kvk

[email protected] op 23 augustus 2023 over Kamer van Koophandel in de categorie Overheid

Wijzigingen niet doorgevoerd in kvk…
Wijzigingen niet doorgevoerd in kvk systemen waardoor rekeningen naar een oud adres werden gestuurd. gevolg… incasso kosten 10-voudige van oorspronkelijk factuur. Protest levert niets op, uren gechat met een chatbox zonder resultaat. ik had zelf maar moeten controleren of de gegevens juist verwerkt zijn… logisch of de wereld op z’n kop? de 1,5 sterren score op deze site zegt genoeg (en dat is nog teveel) wat een arrogante club is dat zeg… waarom bestaat die kvk eigenlijk???

Datum van ervaring: 22 augustus 2023

kvk claimt dat ik zelf maar had moeten checken of de gegevens bi kvk zijn aangekomen/verwerkt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamer van Koophandel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamer van Koophandel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamer van Koophandel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamer van Koophandel

Heeft op 04 september 2023 om 16:58 geantwoord

Na uitzoekwerk zijn we met een oplossing gekomen. De oplossing hebben we met je gedeeld per mail. Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat graag. Excuses voor het ongemak.

[email protected]

Heeft op 05 september 2023 om 16:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste, u geeft een ander beeld dan de werkelijkheid, u zegt dat het om een prive adres gaat van de ondernemer, echter ik heb u verwezen naar het adres van de maatschappelijke zetel (in Alphen a/d Rijn). volgens mijn bronnen is dat het enige adres wat juridisch van toepassing is (eventueel maar niet noodzakelijk aangevuld met een postbus). indien uw versie de werkelijkheid zou zijn kan ik uw standpunt volgen maar in dit geval gaat het om het adres van de vennootschap !!

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]