Klacht: Kaft kapot en inconsistente uitleg in het boek

op 05 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Mijn boek Organisatie en Management is sinds dag een al beschadigd. Daarnaast verkoopt de Studystore kennelijk boeken met inconsistente uitleg, tekens waar ze niet horen te staan en verkeerde opdrachten die niet overeen komen met de uitleg in het leerboek.

Ik wil mijn 143,50 euro terug ter klachtencompensatie voor de boeken van bedrijfseconomie en 10% korting op het boek Organisatie en Management.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 september 2017 om 12:05 geantwoord

Beste Ilias,

Via onze site kun je een reactie sturen naar onze klantenservice met een foto van het boek. Dan kunnen we je klacht over de staat van het boek in behandeling nemen. Dat doen we niet door een klacht op klacht.nl. Daarnaast is het zo dat wij niet de inhoud van het boek bepalen of schrijven. De docent van je opleiding bepaalt welk boek hij wil gebruiken. Als de opdrachten niet horen bij de uitleg dan kunnen wij dit niet voor je oplossen. Als je ons alsnog een reactie stuurt over de staat van het boek met een duidelijke foto erbij zullen we hierop reageren.

Sharon van der Ploeg

Alle klachten die gemeld zijn door Iliasss