Klacht: kadootje zwembad gekregen ter waarde van 30 euro voor zzontje van 2 jaar

op 26 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een kado gekregen een zwembad ter waarde van 30 euro
nou zet ik hem net op en hij lekt aan alle kanten,maar omdat het een kado is hebben wij de bon er niet bij gekregen,ze hebben hem wel gescant en hij is daar gekocht,maar nu krijgen wij geen tegoedbon terug,wij komen iedere dag in deze action in heerleheide en zijn vaste klant
wij vinden het gewoon schandalig hoe wij ineens behandeld worden
nou begrijp ik wel dat je een kassabon nodig hebt maar omdat het een kado is hebben wij die niet helaas,maar omdat wij al jaren vaste klant zijn mogen ze ons toch wel tegemoet komen of is dit normaal

Gewenste Oplossing:

als ze ons een ander zwembad geven of een tegoedbon

Bericht van Action

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door arthurjenny