Klacht: Kadokaart

op 11 juni 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 20 juni 2016 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant aangegeven dat deze kaart nooit ergens is geactiveerd. Koper van de kaart aanraden naar verkoop punt te gaan waar deze geactiveerd zou zijn.

This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door H Piening