Klacht: kabel storing

op 18 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb zins vorig jaar klachten met de tv.
Beeld geeft storing en valt telkens weg.
Er is begin januari een monteur geweest en die zij dat de buiten kabel kapot is .Er is toen een andere monteur geweest om hem te komen maken.
Maar die kon hem ook weer niet maken .Heb een nummer gekregen waar ik heen kon bellen.Maar wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd.Het probleem is dat er een nieuwe buiten kabel moet komen .En moet ik maar afwachten tot deze een keer gemaakt gaat worden.Wacht al weken tot er iets gaat gebeuren maar er wordt dan gezegd kan wel 8 weken gaan duren.Ben al jaren trouwe klant bij jullie en vind dit echt niet kunnen .Kan al weken geen tv meer kijken en wordt hier niet vrolijk van Hoop dat er snel wat aan deze situatie gedaan kan worden.

MVG mevrouw van benten

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk de oorzaak verhelpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvbenten