Klacht: kaasfondue

op 23 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We wilden kaasfondue maar die was niet geprijst.Wij naar de scanner,die gaf aan vraag aan personeel.Dit gedaan,deze gaf aan 7,45 en 35% korting,prima.Aan de kassa,ja er is geen stikker en ieder kan dat zeggen,we moesten naar de balie.Daar is op en neer gebeld en uiteindelijk is het goed gekomen.@uur later ben ik zo’n zelfde pak gaan halen en de zelfde trameland,dit is ook goed gekomen.Maar ik vraag me wel af ,wij wisten dit nu van die korting,maar mensen die voor of na ons zo’n pak kopen krijgen geen korting.Wij vinden dit heel slecht van A.H.Waarom wordt dit niet door gegeven aan de kassa’s??

Gewenste Oplossing:

Dat artikelen met korting ook door gegeven worden aan de kassa-medewerkers,ook (zeker) in de vac,periode.

Alle klachten die gemeld zijn door teuwsen