Klacht: Kaartjes vakantieveilingen

op 25 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben treinkaartjes gekocht via vakantieveilingen.nl. Echter hebben we ons in de datum vergist. Wij kunnen nu niet ons geld terugkrijgen, omdat op 1 of andere manier de kaartjes niet gedeactiveerd kunnen worden

Gewenste Oplossing:

Graag willen wij ons geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 september 2017 om 21:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat u de verkeerde datum hebt aangeklikt. Dat kan natuurlijk gebeuren. Een foutje is namelijk snel gemaakt.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om de datum te veranderen, omdat u de kaartjes niet via ons hebt verzilverd. Systeemtechnisch kunnen wij dat dus echt niet veranderen. Hoe graag wij dit ook voor je willen doen.

U geeft aan uw geld terug te willen. Ook daarvoor kunnen wij geen garanties bieden. Graag zouden wij wel mee willen kijken of wij nog wel wat kunnen betekenen. Zou u het goede ordernummer kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl? Het ordernummer wat u heeft opgegeven, gebruiken wij helaas niet. Weet u zeker dat u de kaartjes wel bij ons heeft besteld?

Met vriendelijke groet,

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Ingep1983