Klacht: Kaartjes vakantieveilingen

op 25 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

We hebben treinkaartjes gekocht via vakantieveilingen.nl. Echter hebben we ons in de datum vergist. Wij kunnen nu niet ons geld terugkrijgen, omdat op 1 of andere manier de kaartjes niet gedeactiveerd kunnen worden

Graag willen wij ons geld terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 september 2017 om 21:17 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat u de verkeerde datum hebt aangeklikt. Dat kan natuurlijk gebeuren. Een foutje is namelijk snel gemaakt.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om de datum te veranderen, omdat u de kaartjes niet via ons hebt verzilverd. Systeemtechnisch kunnen wij dat dus echt niet veranderen. Hoe graag wij dit ook voor je willen doen.

U geeft aan uw geld terug te willen. Ook daarvoor kunnen wij geen garanties bieden. Graag zouden wij wel mee willen kijken of wij nog wel wat kunnen betekenen. Zou u het goede ordernummer kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl? Het ordernummer wat u heeft opgegeven, gebruiken wij helaas niet. Weet u zeker dat u de kaartjes wel bij ons heeft besteld?

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Ingep1983